In Oeganda met VSO - Reisverslagen van Renske Cornelissen - WaarBenJij.nu In Oeganda met VSO - Reisverslagen van Renske Cornelissen - WaarBenJij.nu

In Oeganda met VSO

Via VSO ben ik uitgezonden naar Oeganda om te werken als HR Adviseur bij de NGO Educate! Op miijn blog hou ik het eea bij wat betreft mijn avonturen.

Recente Reisverslagen:

08 Juli 2014

Laatste Loodjes

03 Juni 2014

Schrijversdiarree

29 April 2014

"Thuis Thuis"?!?

02 Februari 2014

Daar zit/rij/loop/lig/wacht/sta/duik/etc. ik dan

19 December 2013

So this is Christmas...
Renske

Via VSO zal ik de komende 6 maanden in Kampala (Oeganda) gaan werken bij Educate! Educate is een onderwijs instelling die 16 tot 20 jarigen opleid tot jonge entrepreneurs. Ik ben aangenomen om een HR-plan uit te gaan rollen aangezien ze moeite hebben met het vinden en behouden van leraren. Daarnaast zal ik ook een stukje communicatie gaan doen. Althans, dat is het plan! Met enige regelmaat zal ik jullie proberen mee te laten genieten van mijn avonturen, mijn frustraties en triomfen!

Actief sinds 03 Sept. 2013
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 107688

Voorgaande reizen:

03 September 2013 - 20 Juli 2014

In Oeganda met VSO

Landen bezocht: